Prędkość gry | 400 |
Prędkość jednostek | 0.9 |
Współczynnik produkcji surowców | 2 |
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 500% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Aktywne (oparte na punktach) |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Nieaktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
System zadań | Nieaktywne |
Odznaczenia | Nieaktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 1500 punktów) |
Osady koczownicze | Brak osad koczowników |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Nieaktywne |
Ochrona dla nowych graczy | 15 minut |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | Nieaktywne |
Flagi | Nieaktywne |
Zbieractwo | Aktywne |
Farmienie | Aktywne |
Twierdza | Nieaktywne |
Łucznicy | Aktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
Rycerz | Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone. |
Chłop | Nieaktywne |
Sposób rekrutacji | Złote monety |
Maksymalny dystans podróży szlachcica | 100 pól |
Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 20-35 |
Wzrost poparcia na godzinę | 400 |
Limit członków plemienia | 2 |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Nieaktywne |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie wysyłania wojsk. |
Tryb śpiący | Nieaktywne |
Możliwość wyboru kierunku startu | Nieaktywne |
Data rozpoczęcia | 01.06.07 00:00 |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .