Szybkie Ustawienia

Prędkość gry 300
Prędkość jednostek 0.65
Współczynnik produkcji surowców 2
Generowanie wiosek barbarzyńskich 200% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Nieaktywne
Odznaczenia Nieaktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2000 punktów)
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Nieaktywne
Ochrona dla nowych graczy 50 minut
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) Nieaktywne
Flagi Nieaktywne
Zbieractwo Nieaktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne
Relikty Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywny, bez przedmiotów
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 200 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 300

Konfiguracja

Limit członków plemienia 3
Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemienia Nieaktywne
Zastępstwo Nieaktywne
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie wysyłania wojsk.
Tryb śpiący Nieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Data rozpoczęcia 01.06.07 00:00