Szybkie Ustawienia

Prędkość gry 380
Prędkość jednostek 0.85
Współczynnik produkcji surowców 2
Generowanie wiosek barbarzyńskich 400% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Nieaktywne
Odznaczenia Nieaktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1024 punktów)
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Nieaktywne
Ochrona dla nowych graczy 15 minut
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) Nieaktywne
Flagi Nieaktywne
Zbieractwo Aktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Nieaktywne
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Paczki surowcowe, cena rośnie po 2 szlachcicu
Tania odbudowa straconego szlachcica Aktywne
Maksymalny dystans podróży szlachcica 100 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 380

Konfiguracja

Limit członków plemienia 2
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Nieaktywne
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie wysyłania wojsk.
Tryb śpiący Nieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Data rozpoczęcia 01.06.07 00:00